Schimb si Retur produse

Este foarte usor!

Poti solicita schimb de produse sau retur direct din contul tau de client!
Solicitarea pe care o vei face din cont se trimite instant si va fi procesata mult mai rapid!
PASUL 1
Intra in contul tau de client (cu numarul de telefon utilizat la plasarea comenzii)
PASUL 2
Acceseaza sectiunea "Schimb produse/Retur"
PASUL 3
Urmeaza pasii din formularul de schimb produse si retur
(urmareste video-ul alaturat pentru explicatii)

In cazul in care alegi sa nu folosesti formularul din cont, poti trimite un mesaj si te vom contacta noi. Dar nu uita, procedura din cont este mai simpla si mai rapida.

Cum se face un schimb sau retur simplu si rapid?

Formular cerere retur

PASUL 1
Asigurati-va ca produsul are ambalajul original, este in starea sa initiala si nu este purtat sau deteriorat in niciun fel.
PASUL 2
Completati cererea de schimb sau retur cu informatii complete. Schimbul de marime este GRATUIT (pentru primul schimb)
PASUL 3
In cel mai scurt timp posibil un consultant va lua legatura cu dumneavoastra pentru confirmarea informatiilor.
PASUL 4
Trimitem noi curierul pentru livrarea si ridicarea produselor. Nu trimiteti produsele fara sa discutati cu un consultant in prealabil!

(Atentie! Contul IBAN trebuie sa contina 24 de caractere, Contul IBAN nu reprezinta numarul cardului! )



Daca nu ai ales marimea potrivita iti vom trimite alta marime, GRATUIT, fara taxe suplimentare de transport, pentru primul schimb. 

Daca ai probleme, cel mai rapid este sa completezi formularul de retur de pe site si te sunam imediat. Mai poti suna la 0755094642 sau scrie-ne la [email protected], in primele 15 zile de la primirea coletului. 
Important: 
- Taxele de transport pentru schimbul de produs le suportam noi pentru primul schimb facut, pentru orice schimb urmator transportul se va plati conform legilor in vigoare de catre client 
- Produsul trebuie sa fie in starea sa initiala, sa nu fie purtat sau deteriorat in nici un fel 
- Produsul trebuie sa aiba cutia in starea primita, nedeteriorata sau lipita. Pentru transport veti proteja cutia cu alt ambalaj astfel incat cutia sa ramana in starea in care ati primit-o 
- In locul articolului achizitionat veti putea primi un alt produs de aceeasi valoare 
- In caz de retur total si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare clientul (a) trebuie sa ne trimita produsele pe cheltuiala proprie. In cazul in care optati pentru ca noi sa va ridicam produsele, din contravaloarea produselor, se va scadea costul transportului pentru ridicarea coletului (acelasi tarif ca si pentru livrare) 
- Pentru retur trimitem noi curierul, nu trimiteti produsele fara sa ne sunati in prealabil!

- Nu lucram cu Posta Romana, nu trimitem banii inapoi prin mandat postal sau prin curier - Banii pentru retur se trimit inapoi doar in cont bancar in termen de maxim 15 zile lucratoare de la primirea coletului . Va multumim pentru intelegere 

 

Pasi de urmat:

1. Asigurati-va ca produsul are ambalajul original, este in starea sa initiala si nu este purtat sau deteriorat in niciun fel.

2. Completati Cererea de Retur din stanga cu informatiile comenzii dumneavoastra si informatiile contului bancar in care se va rambursa contravaloarea produselor.

3. Va rugam sa va asigurati inainte de trimiterea cerererii de urmatoarele:

- Ati completat corect informatiile de contact ( Numele si prenumele, Numarul de telefon )

- Ati introdus contul IBAN corect ( 24 de caractere )

ATENTIE! Contul IBAN reprezinta numarul contului! Nu reprezinta numarul cardului!

4. In cel mai scurt timp posibil un consultant Superpantofi.ro va lua legatura cu dumneavoastra pentru confirmarea informatiilor.


Va multumim.

Multumim!


Cererea ta a fost trimisa! In scurt timp vei fi contactat de un consultant.



Superpantofi.ro Superpantofi © 2020
Toate drepturile rezervate